Waar ben je naar opzoek?

sluiten

Jouw goede smaak
en onze zekerheid:
tot 8 jaar garantie
van Pelgrim

Fijn dat je overweegt Pelgrim keukenapparatuur aan te schaffen. Wellicht heb je zelfs al één of meerdere producten voor in jouw droomkeuken kunnen vinden. Dan is het prettig om te weten dat ook onze service en garantie goed geregeld zijn.

Registreer mijn apparatuur

Het produceren, testen en perfect laten functioneren van onze apparatuur gebeurt met uiterste zorgvuldigheid en aandacht. Desondanks kan het weleens voorkomen dat er een storing in een apparaat ontstaat. Soms is deze storing makkelijk zelf te verhelpen. Wanneer dat niet mogelijk is zal de storing door één van onze gekwalificeerde monteurs verholpen worden.

Uniek: 8 jaar garantie op jouw nieuwste keukenapparatuur!

Standaard ontvang je op al onze apparatuur de wettelijke garantie van twee jaar. Dit betekent dat je binnen deze periode volledige fabrieksgarantie geniet, inclusief voorrijkosten, arbeidsloon en onderdelen.

Bij aanschaf van één tot drie inbouwapparaten binnen één aankoop geldt een garantieduur van vijf jaar. Bij vier of meer inbouwapparaten heb je bij aanschaf recht op een garantieperiode van maar liefst acht jaar. Hierbij geldt een uitzondering voor verlichting, toebehoren en accessoires, waarop geen aanvullende garantie van toepassing is. Hierop heb je standaard en zonder registratie de wettelijke fabrieksgarantie van twee jaar.

Gedurende de verlengde garantieperiode van drie of zes jaar betaal je uitsluitend de voorrijkosten. De kosten van materiaal, onderdelen en arbeidsloon zijn voor onze rekening. Je ontvangt onze verlengde garantieperiode geheel gratis. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is jouw apparatuur binnen 30 dagen na aankoop registreren.

Pelgrim garantie

De voordelen van onze service

  • Wij weten welke apparatuur jij in huis hebt. Bij een storing in een keukenapparaat hoef je dus niet eerst op zoek naar het type- en serienummer. Dit scheelt je veel tijd en ergernis.
  • Na het tweede garantiejaar betaal je uitsluitend de voorrijkosten. Wij nemen zoals gezegd de kosten van materiaal, onderdelen en arbeidsloon voor onze rekening. Hiermee kun je tientallen tot wel honderden euro’s besparen!
  • Als een apparaat na afloop van de wettelijke garantieperiode niet te repareren is, doen wij een omruilvoorstel op basis van het aantal gebruiksjaren. Dit betekent dat wij je een gelijkwaardig apparaat met een aantrekkelijke korting aanbieden, afhankelijk van het aantal jaren dat het toestel in jouw bezit is.
  • Op onderdelen/componenten die worden vervangen, ontvang je standaard één jaar garantie.

Wat valt wel en wat valt niet onder de garantie?

De garantie dekt gebreken die het gevolg zijn van constructie- of materiaalfouten. Voor uitzonderingen op deze regel verwijzen wij je naar onze algemene service- en garantievoorwaarden.

Hoe en waar registreer ik mijn keukenapparatuur?

Registreer je apparatuur simpel en binnen enkele minuten. Houd hiervoor het typenummer bij de hand. Het type- en serienummer vind je op het typeplaatje op het apparaat zelf. Het typenummer is het modelnummer, aangevuld met dat wat achter de / staat bij het 6-cijferig artikelnummer.

En als er dan wat is…

We hopen natuurlijk dat je jarenlang probleemloos gebruik maakt van onze apparatuur. Mocht er onverhoopt toch een storing ontstaan dan kun je snel en makkelijk een monteursbezoek aanvragen. Leg je probleem voor in een live chat (indien onze medewerkers hiervoor beschikbaar zijn).

Aangenaam, ik ben de servicemonteur

Je herkent onze servicemonteurs aan hun service-auto en bedrijfskleding. Indien gewenst kunnen zij zich altijd legitimeren. Na afloop van het bezoek van onze monteur kun je een uitnodiging verwachten voor deelname aan ons klanttevredenheidsonderzoek. Met de uitslag van deze enquête en jouw suggesties willen wij ons serviceniveau verder perfectioneren. In sommige gevallen zal de monteur vragen of hij foto’s mag maken van de apparatuur. Ook deze foto’s worden gebruikt om onze service en producten nog verder te verbeteren. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat een storing niet in één keer te verhelpen is. In dat geval wordt er in overleg met jou een herhaalbezoek ingepland.

Tot slot

Wij respecteren jouw privacy. Al je gegevens worden door ons strikt vertrouwelijk behandeld en uitsluitend bewaard in verband met de uitgevoerde servicewerkzaamheden. Alleen indien je ons daartoe uitdrukkelijk toestemming hebt gegeven zullen wij jouw gegevens gebruiken voor bijvoorbeeld het toezenden van informatie over nieuwe producten of aanbiedingen. Heb je naar aanleiding van je behandeling klachten of opmerkingen? Neem in dat geval contact op met onze serviceafdeling.

* Keukenkranen die zijn aangeschaft als vijfde apparaat vallen wel onder de aanvullende garantie van acht jaar.

Registreer mijn apparatuur
Pelgrim & cookies

Deze website maakt gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies voor het bijhouden van statistieken, om jouw voorkeuren op te slaan, maar ook voor marketingdoeleinden (bijvoorbeeld het afstemmen van advertenties). Door op ‘Zelf instellen’ te klikken, kun je meer lezen over onze cookies en je voorkeuren aanpassen. Door op ‘Accepteren en doorgaan’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze cookieverklaring.

Pelgrim en Cookies

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina’s worden weergegeven. Zie ook onze cookieverklaring.