Informatie naar aanleiding van het coronavirus

Het coronavirus zorgt voor uitzonderlijke omstandigheden. Pelgrim neemt hierin haar verantwoordelijkheid. Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en nemen maatregelen om de gezondheid van u en onze medewerkers te bewaken om zo verspreiding van het virus te voorkomen.

Wanneer een servicemonteur voor een reparatieverzoek bij u op bezoek komt zal hij daarom geen handen schudden. Wij verzoeken u onze monteur alleen (dus zonder u of huisgenoten) zijn werkzaamheden in de betreffende ruimte uit te laten voeren. Indien dit niet mogelijk is verzoeken wij u minimaal 3 meter afstand te bewaren. Wij vinden het belangrijk dat onze monteurs bij aankomst en vertrek hun handen wassen met water en zeep. Daar waar handwassen niet mogelijk Is maken onze monteurs gebruik van desinfecterende handgel.

We zouden het op prijs stellen als u ook de nodige maatregelen kunt nemen. We willen u vragen om aan onze monteurs de faciliteiten beschikbaar te stellen om de handen te wassen met water en zeep en de handen af te drogen met papier of een schone handdoek. Als u denkt dat de situatie bij u thuis een risico oplevert voor onze monteur, neemt u dan contact met ons op: voor Nederland 088-8821821 en voor België 053-804536. We kunnen dan met u overleggen of een servicebezoek door kan gaan of verzet moet worden naar een later tijdstip.

Bij voorbaat onze excuses voor elk ongemak dat u mocht ondervinden. Wij vertrouwen op uw begrip.

Welkom bij Pelgrim service

Heeft u vragen over een apparaat dat u wellicht wilt aanschaffen? Wilt u uw keukenapparatuur registreren voor de garantie? Bent u op zoek naar een nieuw onderdeel voor uw apparaat? Of wilt u ondersteuning bij een onverhoopt defect? Wij helpen u graag met al uw vragen

Waarmee kunnen we u direct helpen?

U kunt ons ook via chat direct een vraag stellen. Indien chat beschikbaar is, ziet u hieronder een icoon waar u op kunt klikken.

Chatsessies worden bewaard om onze service te verbeteren. Alle gedeelde persoonlijke gegevens blijven strikt vertrouwelijk.

Veelgestelde vragen

We hebben een uitgebreid overzicht van veelgestelde vragen en antwoorden. Wellicht staat uw vraag daar al bij en kunnen we u direct helpen.

Ga naar de veelgestelde vragen

Heeft u vragen over een reeds gekocht apparaat?

Monteursbezoek / Onderdelen

Laat een monteur “live” met beeld met u meekijken

Gaat u samen met ons de uitdaging aan om uw apparaat zelf te repareren, bel dan via whatsapp (inclusief beeld) met onze service monteur op 06-39844499.
Deze “live” beeldverbinding is mogelijk op werkdagen van 08.00 – 17.00 uur.

Overige opties

Heeft u geen antwoord kunnen vinden via onze Live Chat of in de Kennisbank met veelgestelde vragen? Bekijk dan onze overige contactmogelijkheden.